Kabotaaž on pealtvaadates imelihtne, kuid kui süveneda, siis see muutub järjest ja järjest keerulisemaks oma nüanssides. Tundub, et erinevad osapooled loevad kabotaaži reeglist välja täpselt seda nagu nad seda ise näha tahavad. Veelgi enam – erinevad riigid saavad asjadest täiesti omamoodi ja erinevalt aru. Täielik kaos. Lõplikku tõde ei ole olemas. Autojuht ja transpordifirma on aga need, kes reaalse töötegijana on kannatajad. Trahve lendab uksest ja aknast. Ei ole selge ja kindel, kuidas tuleb midagi teha. Sama on ka lähetusreeglitega. Millal siis ikkagi vedu kuulub EL-i lähetusreeglite alla ja millal mitte? Mis asi on kahepoolne vedu koos täiendavate lisatoimingutega? Millist töötasu ja millise tööaja eest tuleb siis ikkagi maksta, kui tegemist on lähetusreeglitealuse veoga? Kas lähetusdeklaratsiooni on mõistlik teha ainult ühe veo kohta või pikemaks ajaks? Küsimusi on ja praegu on just õige aeg neid lahata.”